In cazul in care produsul prezinta un defect, sau primiti un alt produs sau o marime gresita (cazurile 1 si 2), taxa de transport aferenta returnarii produsului catre noi va fi suportata de noi.
Livrarea comenzilor
Ai cumpărat simplu, returnezi simplu
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie duci produsul in showroom-ul nostru din strada Intrarea Paulis nr 4.
Cum procedezi:
Contactati orice firma de curierat doriti (nu posta), achitati transportul (transportul este achitat de noi numai in cazul in care produsul ajunge defect sau va trimitem un alt produs decat cel comandat) si trimiteti coletul la adresa noastra: strada Intrarea Paulis nr 4. telefon: 0799 495 509. In plic se printeaza si se pune si formularul de retur. Nu se restituie banii pe transport, numai pe valoarea produselor!
Transferul banilor se realizeaza in maxim 14 zile lucratoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi.
Vă rugăm nu trimiteţi produsul în sistem RAMBURS, deoarece orice produs trimis în acest sistem va fi returnat fără notificare prealabilă.
PUTETI SOLICITA RETURUL DE PRODUSE IN URMATOARELE CAZURI:
In cazul in care produsul prezinta un defect, sau primiti un alt produs sau o marime gresita (cazurile 1 si 2), taxa de transport aferenta returnarii produsului catre noi va fi suportata de noi.
Conditii generale pentru returul produselor vandute de Ochelari Vintage:
- In cazul in care produsul se returneaza in Showroom si modalitatea de plata a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, si nu in numerar la casierie.
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
- Nu pot fi returnate conform legii urmatoarele produse (daca au fost desigilate): lentile de contact (dioptrie, culoare) si ochelarii efectuati la comanda dupa specificatiile clientului (prescriptie)
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.